söndag 8 mars 2009

Var filmerna bra Lillan och Johan !?

Var det bra skärpa på "trafikfilmerna" ? *he he*

Tack för igår...supertrevligt trots att vissa var trötta...
Vad skoj att även du Lillan fick leva ut dina lustar i matbutikerna på södra station.
Tänk vad intressant en Ica- eller Lidlbutik kan vara...även om man bara köper en Räkosttub...

Nästa gång kanske det blir stekta "Shut up" med Icas klyftpotatis o Lallerstedts "bea" även på matbordet i en liten håla som Sätra....Kulinariskt !!!!!

Hälsa lilltjejen och pussa henne från moster Maria.....

Sitter just nu i butiken och utanför regnar det och det känns som en grå, trist höstdag utan ände.
Men efter regn kommer ju sol !!!! Yippie !!! Man får hoppas att vädergudarna hör mig nu !!!
EFTER REGN KOMMER SOL !!! Hör du det nu din j***a VÄDERGUD !!!
JAG ÄR RENT UTSAGT SKITTRÖTT PÅ DETTA SKIIIIITVÄDER !!! FY F*N !!!!!
Om jag mötte dig i en mörk gränd skulle du ligga som en blöt fläck under en gatusten just nu...
Så kom med fint väder imorgon...annars ringer jag Soran och Goran !!! Och då du !!!

Sådärja...nu blir det fint väder imorgon !!!
Plocka fram solglajjerna och alla pastellfärgade sommarkläder och bered er på en underbar måndag 9 mars !!!!

Danne har nog det mindre kul just nu....han är på Globen och jobbar på Metallica-konserten.
Rörigt värre och kallt som satan...

Nu ska jag bomma igen butiken och rulla hem till mina 3 älsklingar...

Vi ses i solen imorgon !!!!!

Inga kommentarer: