torsdag 26 mars 2009

Trött som en panter igår

Har tillverkat mer örhängen i olika färger och form, dessa är i ljust olivgrönt.
Swarovskipärlor i 3 storlekar, mellandelar "Daisy" och öronkrokar helt i Sterling Silver... 145kr / par...


Köpte in supersnygga metallkrukor till butiken igår som jag tänkte köpa in mer av idag...




Sorgbukett från Liselotts mamma....





Begravningshjärtat jag gjored igår till Liselotts kompis...







Längesedan jag varit så trött som igår kväll då jag kom hem.
Lade mig ner för att vila i sängen efter jobbet vid 20-snåret...somnade....
Åt ingen middag ens... Vaknade kl.7....så nu har jag sovit ut ordentligt...känns såååååå skönt.
Tog en promenad med Wille och Diva innan barnen åkte till plugget,.,,,,

Idag är det Årsta på schemat...och så åka ut till Huddinge för att hämta lite silvervaror hos min leverantör. Begravningsbestyr även idag.

Positivt :

*Har inte gått upp in vikt efter dieten. Ligger på högst 76kg fortfarande efter att ha börjat med startvikten 79,8kg... Yippie !!!

*Såååååå underbart väder....solen strålar från en underbart klarblå himmel. Man blir alldeles mysig i magen.

*Wille har inte sagt ett enda könsord eller skrikit åt mig eller någon annan i familjen sedan i förrgår....Och han gick till skoltaxin utan problem...dessutom åt han frukost...
Såååå skönt !!!

Negativt :

*Vill inte tänka negativt idag som är en sådan skön dag.... ;)
Men å andra sidan är ju det postitivt...

Inga kommentarer: