söndag 22 mars 2009

Middag med Retro

Superroliga spelet RETRO..... Ett måste i varje hem !!!!!

Är det inte Retro så säg !!!??? GALLIANO HOT SHOT... Inte så vidare skiktning ...får skylla på "procenten"...


3 sötisar !!! Elin, Camilla och Emelie...







"BINGEMAR BERGMAN"



Camilla och Vickis..... -Vilka sötisar !!!



Ludde, Elin och Vickis


Camilla och hennes barn kom över. Lite senare kom Jeanette, Luigi, Camilla och Micke.
Jobbade sent igår och röjde ordentligt i butiken så jag kan fixa till min smyckeshörna som jag har planerat i butiken. Hann inte med allt men det var en bra början ändå.

Danne hade fixat rostade grönsaker med fläskkarré, men jag åt biff enligt min diet (fuskade dock med lite tzatziki)

Har träningsvärk i magen och käkarna av allt garv från igår.....

Spelade ett spel som heter "RETRO"..... Handlar om -50, -60, -70, -80 & -90-talet.
Kan verkligen rekommendera detta spel för det var verkligen SUPERKUL !!!

Danne blev lite på lyset och påpekade att "Bingemar Bergman" gjorde filmer man inte riktigt förstod sig på . Till slut började ALLT på "B" och "P"...Pökboet ...Bennisspelare...-
U name it....tungan och läpparna slant på något underligt vis...

Och som vanligt satte fuskgubbarna Luigi och Danne igång med sina "osynliga", gapande, snedflinande, ögonvimlande fusktakter. (Man ser på er båda då ni ljuger...)

BAKLÄXA TILL ER BÅDA !!!

Varför vill man fuska i spel egentligen ?! är det inte roligare att vinna ärligt ?!
Både Danne och Ludde ser det som en sport att kunna fuska bäst...det verkar vara det enda spelet som existerar för de båda, inte det spelet man spelar just för tillfället.
De blir som små barn.
"Humle och Dumle" försöker alltid att hitta genvägar, snabbare lösningar och fusk till ALLT...
Sådana är de ..... är detta mest vanligt för den 3-benta rasen MAN ?
Nåja...Låt de hållas de små liven.... bara de blir lyckliga så blir vi lyckliga...

Har inte skrattat så mycket på bra länge !!! Tänk vad vi förlängde våra liv igår...
Och så serverade jag ju såklart 80-talets Retroshot GALLIANO HOT SHOT...

Blev sent som attan...jag kom i säng 6 i morse.....men mår under omständigheterna riktigt bra och är heller inte speciellt trött...
Kan det vara dieten ...?!


Inga kommentarer: