tisdag 24 mars 2009

Dieten dag 7

Igår var sista dagen på dieten och ska jag vara ärlig så struntade jag i råriset och tog lite semester från pekpinnarna.
Men det betyder inte att jag åt något onyttigt.
Jag åt soppan, frukt och avocado till lunch och lite mellis. Till middag åt jag 200gr entrecote med grönsaker.
Danne och barnen åt Junkfood från Max...
Drack en himla massa vatten.

Idag är det antingen start från schratch igen eller så hoppar jag över det...men eftersom jag har soppa kvar så kan jag ju köra ett eget race och se vad som händer.... nu när jag ändå är inne på det... Ska även ta fram mina gråa, stora, fina pilatesboll...min sjukgymnast visade mig en massa rörelser man kan göra för att stärka magmusklerna utan att skada min sköra stackars rygg...

Gäller ju bara att avstå från sötsaker och röra på sig lite mer än man gör.
Ska börja imorgon med att promenera minst 1 timme runt Årstaviken. Har varit lite lat med det en sista tiden.
Får skylla på att jag varit förkyld helt enkelt om man nu ska skylla på något...*hm*

Inga kommentarer: