lördag 21 mars 2009

SMYCKEN

Ädelstensberlock på Kulkedja i Sterling Silver 100cm..... 1.Agat naturell 2.Infärgat Agat i Yves Cline Blå 3.Rosenquartz

Agat Naturelle...........ZEN............





Armband - Sodalitesten - Sterling Silver - Med löstagbar berlock att sätta i ev. halskedja.



Halsband - ......."Svävande Pärlor" - 3-radigt / 75kr ........ 5-radigt/85kr...........





Pärlsträngar i alla regnbågens färger ...........




Ädelsten


Snäckskalspärlor - Blisterpärlor, "Mother of pearl", Snäckblommor, Rektanglar, Ögon, mm mm




Infärgad koppartråd formad sóm ett hjärta med inträdda sötvattenspärlor. Hjärtat hänger på en vaxad lintråd i svart som går att reglera i längd efter smak och tycke. Har även fixad silvertags nu som mitt smyckesmärke heter - ZEN... Tagsen är i äkta Sterling Silver.

Måste fixa en ny kamera...blir ju hur suddigt som helst. Sorry för skärpan...











Armband med sterling silverlås, rosenkvarts, mellandelar och pärlhattar i tibetsilver, sötvattenspärlor , 12mm swarovskipärla trädd på wire.

Lite av mina smycken jag säljer i butiken - Lägger upp lite mer i eftermiddag eftersom jag tänkte ta med kamerna till butiken idag.
De hjärtan jag tillverkar kostar från 125 - 150kr
Armbandet i rosa/vitt ligger på 150kr.

Inga kommentarer: