fredag 27 mars 2009

Dieten dag 11 - Fortfarande viktnedgång

Morgonvikt :

75,7kg (ursprungsvikt 79,8kg)

Avslutade den strikta soppdieten och frilansar lite kan man säga...
Äter fortfarande soppan under dagarna men samtidigt lite mer av proteiner...

Har inte samma aptit efter att jag genomgick dieten förra veckan.
Äter mindre portioner och har inte alls samma behov av att äta mig proppmätt så magen står åt alla hörn som förut. Känns superskönt.
Till lunch äter jag soppan med makrill eller något annat lätt proteinaktigt. Måttliga mängder.
Äter mycket frukt och grönt.
Till middag har jag ibland ätit ca 250gr entrecote med en massa grönsaker och en liten klick tzatziki...
Dock ingen potatis...
Igår hade Danne gjort spaghetti med köttfärssås...istället för spaghettin så tog jag röda stora kidneybönor och kikärtor med en massa sallad.
Har helt låtit bli sötsaker och annat snacks mellan alla mål förutom frukt och grönt förstås... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

OJJJJJ så duktig du är!!!!
Jag måste ta tag i mina XXXX kilon!!! Jag skulle vara glad den dagen jag vägde 74!!!

Bra tips hade du!!

BORT ME GODIS SKÅLEN MICKE!!!
Eller finns det protein i godis tro?? heehhee

puzzar//christina