onsdag 27 maj 2009

Vickis på Casting för en ny ungdomsserie på Svt imorgon


Vickis har blivit kallad av Svt inför en casting imorgon, Stina Nyberg från Svt ringde.
En ungdomsserie som heter "Varannan vecka". Handlar om vardagslivet i skilsmässofamiljer och annat som hör till.
Klockan 18.40 ska vi vara där.
Håller tummarna...men blir det inget så har Vickis haft skoj ändå...hon är för rolig.
Det verkar stärka hennes självförtroende att gå på castings även om hon inte får alla jobben.
PUSS MIN LILLA VACKRA ÄLSKLING !!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så spännande!!! JÄTTE KUL!!!!! Håller tummarna! Jag har en mycket god känsla av att Vickis klarar detta gallant!!! Det blir nog MYCKET Vickis på tv, reklam ....!Hon är ju så söt, har en fantastisk utstrålning,
självsäkerhet,bjuder på sig själv, empatisk +++++ =)Precis som hennes bror och föräldrar!!!

Ses på lördag!!! Iallafall kommer Storis och jag och gör "vågen"!

Stor Kram, Christina

Maria sa...

Vad skoj att ni dyker upp...
KOmmer bli skitkull...längesen nu...

Puss !"!!

Anonym sa...

Gud så spännande!!!
Jag håller tummarna för henne.
ge henne en kram från mig//Camilla