söndag 17 maj 2009

Bilder från RAW - Stand up comedy cruise

Carola och Tyra lämnade av Batti på terminalen Hade konferens innan middagen huruvida Camilla skulle behålla sina nyinköpta highheels eller ej. Danne tyckte hon skulle lämna tillbaka de för det stack ut lite "skinnsläpp" på sidorna... Och så blev det... Hann knappt sätta oss ner innan Ludde började pimpla rötjut... Sanna och Rickard Camilla, Danne och Pia... Skåååååål !!! Hungrigt gäng....lägg märke till Camillas kötttallrik Ludde höll tal på middagen och gratulerade till Dannes könsbyte Sanna och Camilla Camilla går igång på killar med rutig skjorta...Eller hur gumman ?! Måns körde sitt race med bland annat Viggos bok...den är bara för bra... Johan i alla sin "Glans"... *ha ha*...där fick jag till det... ;) Batti Boy is a cold guy...lite kallt ute på däck mitt i natten ute på stora havet Camilla gillade Mårtens röv 3 in 1 pic - Engelsk komiker som jag inte minns namnet på, Soran och Mårten Battis BÄSTA kompis till vänster tillsammans med Özz Özz var bäst på "plan" den kvällen...Här bjöd han på champagne på scenen Camilla i ett förtroligt samtal med Özz... Stephen Simmonds spelade lite musik Maggie, jag, Batti och hans chef Liiiiite blarig vá Ludde ? *he he* Svensexa V/S Camilla... En sista cig innan sängdags ca 6 på morgonen Solpaus efter en söndagspromenad uppe på däck Får jag lov att presentera - Trapetskonstnären Camilla Reiwall. Hon ska nu göra en näst intill omöjlig uppgift.... *trumvirvel*.... Får jag be om.....Största möjliga tysssssssssstnad... HÄPP !!!!!!!!!!!!!! Väntar på att få gå av båten.

Inga kommentarer: