torsdag 21 maj 2009

Shopping i Gustavsberg på deras outlet


Idag hittade lite sjyssta glas att fylla på med av de jag redan har i skåpen i Gustavsberg.

Jag gillar det där släta rena och älskar färgat glas.

Har redan den turkosa men jag kunde inte hålla mig från de limefärgade så det får bli lite mixat i skåpet helt enkelt.
Jag blev så sugen på att göra någon uppfriskande limebaserad drink när jag såg de gröna glasen. Superfräscha !!!
Och så de sedvanliga Iittala glaslyktorna man inte kan ha för många av... ;)
Skjutsade ut Vickis till Linda som bor just i Gustavsberg, hennes klassföreståndare.
Hon ska vara där under dagen och kommer hem på sena eftermiddagen eller ikväll, vi får se.
Danne drog iväg alldeles nyss för att möta upp norrmannen från produktionsbolaget som ska köpa "tuk-tuken".
Vi får hoppas att det blir business...då blir den filmstjärna i en norsk film som sagt...
Ska vara med i ett bankrån...*ha ha*...

Inga kommentarer: