onsdag 1 april 2009

Tallink Silja - NOLL SERVICE på deras kontor !!!

Fy ....nu är jag ännu mer arg än jag var igår morse pga trängselskatterna.

Jag har åtagit mig att boka RAW-kryssning, Stand Up Comedy Kryssning .
http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/comedyRaw.htm med en massa vänner.
Jag bokade i februari...det kostar ju en hel del så det är ju inte lätt att ligga ute med ca 10.000kr därför sa jag till bokningen att de som ska med får ringa och betala med sitt kort över telefon...vilket jag inte tycker skulle vara så svårt...bara att de på bikningen säger exakt summa och de som ska med ringer och betalar in.
MEN.... de var inte speciellt tillmötesgående... TRIST !!!
De tycker det har varit jättejobbigt så när Camilla skulle betala in igår kväll fick hon inte göra det...

Dessutom så ringde jag och ville boka 2st platser till med tillhörande buffémiddagar.
Killen jag pratade med sa att han nog kunde ordna till det även fast det var fullt.
Jag förklarade för honolm att jag ändå ville ha 2 biljetter även om inte buffén kunde ordnas.
-Bra, sa han. Han skulle ringa tillbaka under dagen.
Han ringde aldrig... Jag ringde sen eftermiddag....han hade inte hunnit kolla.
-Jag ringer tillbaka imorogn, sa han.... Han ringde aldrig...jag ringde.... han hade inte fått svar...
Och jag förklarade ännu en gång att jag fortfarande vill ha hytten jag beställt extra ändå.
-Ja, jag har preliminärbokat den...fick jag till svar... Jag vill ha en bekräftelse per mail på det sa jag.
Fick inget mail plus att han inte har ringt mig på en månad nu...ringde igår...fick inget svar...lämnade meddelande 2 gånger.
När klockan var 17 hörde de av sig... en tjej... jag förklarade att denna kille inte hört av sig till mig angående platserna...
Hennes förklaring till mig var .:
-Vi har haft en del praktikanter här och den praxis vi har skickar vi inga mail.
Jag sa hans namn... -Jaha var det han ? Fick jag till svar.
-Ja, är han verkligen praktikant ? Frågade jag.
-*hm*....Nääää....

HAN HADE INTE BOKAT NÅGON EXTRAHYTT TILL 2 PERSONER!!!
Och Kryssningen är fullbokad !!!!!
"*'´+5607+0+3&/¤¤#")()=(%&%¤/&)&()(=/&"""

*När jag ville ha reda på vad var och en skulle betala så var det jobbigt att räkna ut

*När jag frågade om depositionen ingick i den skulden som var kvar sa hon -Men den går ju över alla biljetter.... (Ja ja...men det är ju jag...bara jag som betalat den...och det är ju min kostnad + mer för min biljett för fasiken !!!

*När jag ska säga mitt nummer på Bonuskortet....då gäller inte det på denna kryssning trots att det är Tallink Silja som arrangerar resan i grunden...

TACKA VETTJA BIRKA CRUISE !!!!!
http://www.birka.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lessen över att inte kunna åka med ER ALLA!!

Ni kommer ha sååååå roligt!

Nästa gång vetja!!!!

Hoppas att allt krångel dock ordnar sig!!!

puzzar

Christina