onsdag 29 april 2009

Danne - Nya "IPRENMANNEN" !? Hetare än någonsin...

Nu vet jag inte vad som håller på att hända !!!??? Helt skruvat !!!
Alldeles nyss ringde någon och sökte Danne som låg och snarkade och sov så det lät som en jordbävning var på G.
Ja ja...säkert något viktigt tänkte jag och svarade...
Väckte honom... och tur var väl det !!!
Det var någon från en reklambyrå som ville att han ska vara med i en reklamfilm för värktabletter nästa vecka...de vill skriva kontrakt med honom...

När han svarade så hörde jag att han tvekade men att det skulle "väl" gå bra 2 dagar nästa vecka...

Sen hörde jag att han sa :
-JA....MEN DÅ ÄR DET KLART ATT JAG KAN !!!!!
Detta definitiva JA-svar kom av att han fick veta vad han skulle få i arvode...
5000kr per dag... helt ok....semesterslantar... ;)

Då undrar jag...
Hur kan de veta att det är honom de söker helt osedd utan att ens ha träffat honom.. ?!
och på så kort varsel....det är ju inte gratis att spela in reklamfilm ...

Vi får väl se om han dyker upp i rutan som nya "Iprenmannen"... *asg*

Inga kommentarer: