söndag 5 april 2009

Danne på Kråkjakt i Strängnäs med sina "lekkamrater"

Vaknade redan kl 4 nu på morgonen (eller inatt kan man ju säga) av att Dannes alarm på telefonen ringde. Som vanligt är det ju alltid jag som ska behöva vakna trots att jag har sovmorgon.
Och när han väl kommit upp så tar allt sådan tid...och han med hans grymma morgonhumör... *ha ha*
Jag tog ut Diva för en liten nattkis då jag ändå var vaken så jag stod och pratade med luigi ett tag innan Danne kom ut genom porten med hela kammostället...

Pratade med honom alldeles nyss och Danne hade skjutit 1 kråka, Ludde 0, resten av gänget minns jag inte...
Nu skulle de vidare till Trosa för lite lerduveskytte i regnet.

Själv ska jag dra mig till butiken efter att mina älsklingar fått frulle...
Per-Erik skulle köra ut våra blommor idag till butiken. Sjysst !
Har beställt mer påskliljor och annat till veckoblommorna.

Inga kommentarer: