lördag 25 april 2009

Danne fick den lilla statisttalrollen i nya Tv-serien

*ha ha ha *

Hon ringde från Baluba alldeles nyss och berättade att Danne fick rollen som hantverkare i en järnhandel...

Ddt roliga i det hela är ju att han håller på att snickra och banka hemma så när han kom till castingen så var han ju hantverksklädd...
De granskade honom uppifrån och ner, och log när han klev in i rummet...
Då kom han på sig själv... Oooops....
*De tror bergis att jag klätt ut mig enbart för rollen ?!* PINSAMT !!!
Han gjorde lite tafflande försök att tala om att :
- Bara så ni vet...jag har inte klätt ut mig för den här rollen...jag meckar lite hemma...
Undrar hur mycket de trodde på det... ? *asg*
Seriösa Danne....LIXOM....

Han hade fått ett manus mailat som han inte ägnat en enda glimt åt... hade inte ens öppnat dokumentet i mailet...
Han fick improvisera på plats....och det lyckades ju tydligen...

Hur som helst så fick han den lilla rollen han castade för förra söndagen...
Inspelningen är 14 maj...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Maria
Har vi fått en filmstjärna i familjen. Säga vad man vill om Danne, men visst fan är han otrolig.
Jag sitter i Shanghai och längtar lite hem. Jag var ute och representerade igår, du vet med konstig mat. Det hela slutade med friterad orm. ÅÅÅ så den där jävla orm blodet som skall vara bra för pitten.
Tuff som man är visade man kineser att sprit, det är något man kan hantera,,,,”KAMPEIIII” hela kvällen.
Jag blev skit full !!!
Det kunde lika gärna ha blivit den sista kvällen i mitt liv. På väg hem till det flotta hotellet. Stannade vi vid flera tillfällen, för att ta oss en så kallad färd knäpp. Efter ett glass vitt i en bar vid Ski City, trampade jag på en lös sten. Raklång en meter upp i luften och pang i backen med svanskotan först och sen som en pisksnärt bakhuvudet. Donk.
Först kände jag en stickande smärta i svanskotan, sedan en ömhet i bakhuvudet som spred sig runt skallen och utvecklades till värk i pannbenet. Jag reste mig upp och kände mig lite yr men framför allt kränkt och lite ledsen. Saknade Danne faktiskt, jag hann tänka hade han varit med hade han tagit hand om mig i detta pinsamma läge.
Jag menar, det är ju känslomässigt väldigt jobbigt att bli misshandlad av någon djävla huliganbuse men att få stryk av Moder Jord..! FY FAN…
Jag är okey nu, men något öm……
Pussa och krama alla från mig, Vi hörs ……Luigi

Maria sa...

*asg*

GÚ VÁ JAG GARVADE NÄR JAG LÄSTE UPP DITT INLÄGG FÖR DANNE !!!

Helt sanslöst...men inte helt oväntat av dig min vän ... ;)
Danne saknade dig också igår då det blev bråk på Grönan...han hade velat ha dig där....han söger att han saknar dig varje dag... "min kompis"...
Men snart är du ju hemma och då blir det "åka av "... vi ska ju på Rawkryssning och garva läppen av oss...

Pratade precis med Jeanette och hörde att du berättat om ditt missöde även för henne och vägrar gå till kinesdoktorn...gå nu till doktorn och kolla så du inte kotan har kajkat ur helt...

Puss och kram från oss alla i Familjen Kaos !!!