tisdag 2 mars 2010

Utförsäljningen Vero Moda o Only - Vickis Fyndade

En gång för länge längesedan kunde även en bullig mamma som jag komma i kläderna på utförsäljningen.
Hittaden en jacka och en stickad svart klänning i storlek large i alla fall...tänk att jag kom i 2 klädesplagg ändå...et ni !!! ;)

Vickis hittade massor av kläder så vi fick sortera ut innan vi gick till kassan...kan bli VÄLDIGT dyrt annars...

Bye bye !!! Tack för den höär gången !!!


En hel gymnastiksal full med snygga kläder till små slanka kroppar !!!



Stängningsdags och vi var såklart kvar...
För ca 1600kr fick vi :
Vickis -
Grå skinnjacka
Stickad tröja med krage
Linne
T-shirt med pistoltryck
2 meter halsduk
Stickat linne i blått
Kort jeanskjol
Jeanslinne (inne med jeanstyg i vår vettni´)
Grå stickad tröja med dragkedja på sidan
Jag -
Svart skepparkavajsaktig ulljacka
Svart stickad klänning med skärp (har hört att man blir smal av svart *ha ha*)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här påminner mig om att vi måste rensa ut i er klädkammare, och ha en egen utförsäljning, för att få plats med allt nytt. Jag har sagt ett antal ggr att jag ställer upp och hjälper dig. Vi måste göra det här före sommaren! Kram mam

Maria sa...

Ja nu har ju inte "Tantorna" det som uppdrag längre så det skulle vara bra om vi fick hjälp med det...just nu är vi mitt uppe i att fia med alla papper inför deklaratioenen...så det får bli ett senare arrangemang...
Puss !!!

Milda Matilda sa...

Ska nog göra det, måste bara ge honom en biljon först. Han hatar henne mer än jag...

Ang gaykryssningen, ska kolla upp och se om jag kan! Jag är en tjej, som är gay. Whooohoooo!