söndag 21 mars 2010

Tjyvar inatt igen !!! *GRRRRRRRR*

När jag gick upp i morse var ett av mina redan inköpta påskägg till barnen borta !?
Hallå !!!???
Vem snor godis av barn !?

Jo...självklart en godissugen pappa med sockerabstinens !!!

Han har varit på dessa påskägg 2 gånger redan och jag har sagt att det är till barnen och han inte ska röra de...skönt att ha sådant klart, för en gångs skull ute i god tid.

Men nej då !!!

Jag är så arg så jag kokar !!! Visst det är bara att köpa nytt...men det är själva grejen.
Brist på respekt...när jag sagt att han inte ska röra de...

J**LA JÄTTEBEBIS !!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Typiskt, här är det samma he...te, får aldrig ha ngt ifred!! Man blir så förb...ad. Hjälps ej att gömma för det hittas av ngn anledning alltid, tyvärr. Sånt man får leva med. POK