tisdag 23 mars 2010

Vickis och jag på casting - Svt

Gårdagens casting gick hur bra som helst. Vickis var inte speciellt nervös vid provfilmningen.
Castingen gäller en barnprogramledarroll till en nysatsning på Svt.
De behöver en tjej och en kille.
Vad jag inte visste var att även jag skulle hamna framför kameran...?!
Japp...så blev det...Mamma Maria fick minsann också prata framför kameran.... *ha ha*
Tydligen så ska hela familjen ha en viss roll i de kommande programmen som ska spelas in, så där fick jag stå och berätta lite om oss i Familjen Kaos helt otippat...


Vickis var supernöjd eftersom hon klarade av det inövade manuset galant.
Nette som höll i castingen sa att man märker att hon verkligen gillar det hon gör, att stå framför kameran och prata inför folk.
Nu ska de gå igenom alla som varit på casting, sen får vi se om hon går vidare....eller "vi" kanske man ska säga... ;)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, vad spännande, håller verkligen ALLA mina tummar på att man ngn gång få se Er i TV!!! PoK

Milda Matilda sa...

Hejja Vickis och er alla! Håller tummarna nu.

Ja du, Försäkringskassan kommer att få höra... Vi väntar på ett samtal från dem och ringer de inte ska vi ringa upp dem och skälla. Om vi inte får ersättning då kommer vi ringa aftonbladet och expressen så får de höra! Idioter.

Puss

Maria sa...

Bra Matilda !!! Jag håller på er !!!
Det ska inte få gå till sådär !!!

Om man sköter sig exemplariskt som medmännika får man ingen hjälp men om man utnyttjar systemet får man hjälp...HELT SJUKT !!!