torsdag 11 mars 2010

Kan inte sova !!! *GRRR*

Vaknade för ca 2 timmar sedan att Diva hölla på att pipa och ranta runt med sina tassar på parkettgolvet.
Då var det bara att klä på sig och gå ut med henne för lite kiss och bajsning mitt i natten.
HOn blir ju så nödig a all medicin. Nu har hon fått kortison igen.
..
Jösses vad med fågelsång det var ute...MITT I NATTEN !!! Det lät som värsta vårdagen...
De satt och kvitrade i kör alla fåglisarna.

Typiskt bara att inte tv-n funkar helt plötsligt..det slog mig att vi kanske hade glömt att betala comhem-räkningarna så jag slog på datorn och kollade om vi hade internet....och det har i ju uppenbarligen.
Hur ska jag nu klara mig att vakna utan att se på Vakna_med_The_Voice !?


Yes yes yes !!!
Helt plötsligt hörde jag någon som pratade bakom ryggen lite lågmält...
TV-n satte igång !!!!!

Nu kan jag lägga mig och småslumra i 2 timmar innan barnen ska väckas.
Danne och jag funderar på att dra upp till Gräddö en sväng efter att vi har gjort lite arrangemang som ska iväg till hotellen.
Måla en sista gång i vardagsrummet så det blir klart någon gång...






Inga kommentarer: