onsdag 3 mars 2010

Min Älskade Farmor är Världes Bästa Farmor


Vickis har varit hos farmor och faster Ewa från tis-ons....hämtade henne igår och blev bjudna på middag.
Det blev en sen jobbardag igår...mycket att gör med allt möjligt.
Hotellarrangemang, begravning och bud att köra.

Min Älskade Farmor är den Bästa av alla Farmödrar !!!
Vet inte var jag skulle ha varit i livet om hon inte funnits. Hon har tagit hand om många barn i sitt liv. Inte bara sina egna...
Är sååå glad att även Vickis och Wille har haft förmånen att lära känna dig som "Gammel-Farmor"....Vill behålla dig för evigt ...

ÄLSKAR DIG FARMOR !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är oxå världens bästa x-svärmor
och har varit min bästa vän och extramamma sedan jag var 19 år. Hon är helt underbar. Mam Gittan.

Milda Matilda sa...

Coolaste farmodern!!!

SV: Vadå Martin Timell? Maria, du ska få smisk av mig nästa gång vi ses!!!

Milda Matilda sa...

15.00 till typ 16.-16.30. SKa klippa och slinga! Kommer du?