söndag 28 februari 2010

Och där hade man ju rejält fel angående "Direkt till Globen"


Trodde ju absolut inte på Annas Bergendahls låt....
Tycker själv att hon har en fantastisk "pipa" men jag trodde inte att de som röstar skulle ge henne flest röster av alla artister denna omgång...det tippade jag att Peter Jöback skulle få...

Nåja...han kom ju 2-a ändå så där hade jag ju liiite rätt ändå.
Däremot så hade jag ju tvärfel när det gäller Lovstoned....de kom ju inte ens med bland de 5 bästa....
Fy vad dåligt tippat av mig !!!

Att Sibel inte skulle gå vidare var ju glasklart ändå....ingen gillar ju en Britney-Gaga-Mix på en Melodifestival, även om låten inte var helt fel.
Den passade dock inte i det här sammanhaget. Sorry Sibel...även om du har en underbar röst...
Jag är supernöjd över att inte de barnsliga "Tuggummmipojkarna" med "baby-pop" gick vidare vare sig till Andra Chansen eller direkt till Globen....de gillar ju inte ens Schlager har de uttryckligen sagt i en intervju...
Då undrar man vad de egentligen gjorde där ?!
Och Pernilla missar brorsans bröllop pga att hon är tvungen att tävla i "Andra Chansen" nästa lördag... *snyft*

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article6693687.ab

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte att de var bäst.
Kram mam.