söndag 10 januari 2010

Sveriges längsta bajskorv "live" - Kolla inte om ni är överkänsliga !!!

Bajskultur på hög nivå med en "låg nivå..."... ;)

Hittade det här bajsiga klippet idag. Vad säger du MATILDA ....får han vara med i din "Bajsklubb" ?!

"Här är min julklapp till er, jag var känd som Bajs-Stelly
Det här är storyn. Det var 2002 och jag va ute och seglade med min vän, vi kan kalla honom Markus. Jag älskar att segla. Vi tänkte, att det är ju smartare att bajsa i vattnet än att gå i land, gå in bland träd, gräva en grop, bajsa i gropen, torka sig med medhavt toapapper, täcka över gropen, gå tillbaka, trampa i nån annans bajs, nån som inte hade med sig spade. Så vi bajsade i vattnet. Först ut “Markus”:

Det här är inte fusk. Det är verkligen på riktigt. Vi bedömde att korven va cirka 50 centimeter.
I vilket fall som helst, nån sa att nån hade bajsat en längre korv. Jag ger er Brunkultur, även kallad “Bajsfilmen”. Kvalitén är usel, jag vet, det va 2002. Och ja, det är jag som filmar."

http://www.anastelle.se/2007/12/24/har-ar-min-julklapp-till-er-jag-var-kand-som-bajs-stelly/

5 kommentarer:

Milda Matilda sa...

Åh herre gud! Det där är nog det värsta jag har sett i hela mitt liv!!! HAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAA!!!!


Jag tror jag vet vem det är :) hehehehehe! Hög nivå på humor. MYCKET hög nivå.

Andreas sa...

Ahmen fyyyyyfan! ahhhaha!!

Maria sa...

Visst är den söt !!!??? ;-)

Maria sa...

Nääääää Matilda...Hur kan du tro något sådant om mig ?! *dooooh*

Martin Svensson sa...

Oj!!! Vilken jädrans korv! Shit va lång. (fattar ni skämtet ;) hihihi) Fatta att trycka ut en sådan jävul.