tisdag 12 januari 2010

Lite skönhetfix hos Mitra på hennes salong

Igår besökte jag Mitra och fixde naglarna, det har nu gått ca 5v sedan jag var där sist.

Mimmi kom dit efter naglarna var klara så Mitra kunde fixa till hennes bryn.


Blir det snyggt Mitra ?! Var snäll mot min kompis nu...

Man kna ana Djävulshornen växa fram lite på Mitra när hon får tortera sina kunder... *he he*

Tråden är INTE skön....men mycket effektiv...
Idag är det min tur. Jag ska dit och permanenta o färga fransar och bryn idag.
Då slipper jag använda ögonfransböjaren....
Men först blir det lite jobb i butiken och efter Mitra har vi möte med ett nytt hotell som blir våra nya kunder förhoppningsvis.
Vi känner redan hotellchefen samt husfrun så det bådar ju gott.... ;)
Och så ska vi leverera blommor till ännu ett nytt hotell på Kungsgatan idag...
Roligt när det rullar på !!! Det ger resultat att jobba som vi gör...

2 kommentarer:

Milda Matilda sa...

Hahaha :) Ja, det är inte lätt att vara strippa! Jag har ju precis böjat kolla på Paradise, men jag har redan sett två avsnitt med Dalin.


Vad snygga naglarna blev! Den där tråden sticks som tusan, gjorde det där i Turkiet jag med. Vad tar torteraren för ögonbrynen? Puss!

Maria sa...

Jag vet faktiskt inte riktigt.
Betalade 1000kr för naglar,
permanent av ögonfransar (böjning)
färgning av frans och bryn plus plockning och trådning.

Hon tatuerar också... :)