onsdag 6 januari 2010

Då åkte man på att betala moms på Victoria´s Secretkläderna

Victoria som är helt galen och tokig i både Victoria´s Secret och PINK´s kläder fick sin dröm uppfylld i att få skicka efter lite kläder därifrån eftersom hon hade en del julklapp-och presentpengar hon sparat ihop.
Wille köpte en Mini-Z, radiostyrd bil för sina pengar för ca 1400kr så Vickis skickade efter kläder för drygt den summan.
Frakten gick på ca 400kr !!! Från USA....Underligt system de har.
De gick inte efter vikten man skickar kläder för, utan summan ?!



Idag fick jag mail från UPC om att jag skulle ringa ett samtal innan 20.00 för att jag skulle betala in skatt och moms på ett paket från V´s-Secret ???!!!
Hade ju inte jag tänkt på såklart... Betala moms och skatt ?! På några underbyxor, luvtröja och mysbyxor...
men det är självklart egentligen....om man har otur...
Och det hade ju vi.

Sen undrar jag vad jag gjort för "fel"....När jag läste på hur långa leveranstider de har så skulle inte paketet ha kommit förrän tidigast 1 februari...
Skickade in ordern 31 januari och imorgon eller senast fredag kommer varorna.
Kanske klickade jag på expressleverans och det var därför det blev så dyrt ?!

Nåja...nu får min älskade Vickis sin dröm uppfylld ... Kläder från Victoria´s Secret * PINK...

LEV LIVET LEENDE......................Betala och var glad !!!

Inga kommentarer: