tisdag 2 juni 2009

Håll tummarna för vädret på Sveriges Nationaldag 6 juni på lördag !!!


På lördag har jag nämligen hyrt plats för att handlarna från Kungsholmen har en happening i hela Rålambshovparken under dagen.
Har hyrt ca 16kvm och ska sälja blommor och smycken hade jag tänkt.
Alla mina vänner är välkomna att joina oss eftersom vi hade tänkt ha lite picnic samtidigt.
Förena nytta med nöje så att säga.

Vi kommer att vara placerade ganska så nära parkleken där i Rålis.
Bredvid så har Mirre (Robinson-Mirre) lite håranalys för sin salong som finns på Fridhemsplan.
Ett steg till så har Sara, en vän till mig, en plats där hon kommer att klippa hår.
Sara har hårsalong på Hantverkargatan, "Hårmäster". Den tog hon över i våras efter att hon skolat om sig till frisör.
Det enda som kan förstöra en annars så genomtänkt dag är ju vädret.
Jag åberopar därför vädrets makter att ge oss en bra dag.
Inte alltför mycket sol för då drar alla och badar...bara lite sådär lagom liksom... ;)
Länk till Nationaldagsfirandet i Rålis :

Inga kommentarer: