fredag 5 juni 2009

Utspring för 52 skolor i Stockholm idag

Detta är vad som återsår av en mjukosttub efter att Diva fick tag på den igår.
Var resten av tuben är ?
Ja ...det undrar jag med...spårlöst försvunnen...förutom lite metallrester som åkte ur divas mun inatt...vaknade av hulkningar vid 4-snåret...kräkmonstret hoppade ur sängen och spydde ur sig lite metalldelar...men långt ifrån det som saknas av en hel räkosttub...


Vilken röra det kommer bli gällande trafiken i stan...fy tusan !!!
Och alla ska in till Sergelfontänen och lalla runt...har aldrig riktigt förstått mig på det där.
Varför ska alla in till stan...håll er ute vid de skolor ni gått ut...
Det bästa med vädret idag är ju att det inte kommer bli strålande sol så det är nog inte så behagligt att åka på flak... *he he*
Jag vet att det kanske låter elakt men då blir det inte så mycket bråk och fylla på stan som det annars blir.

Bara det blir fint väder imorgon då vi hyrt plats i Rålis så är jag nöjd...

Nu ska jag rulla iväg till Årsta och handla blommor och hämta smyckesddetaljer i Huddinge.

Inga kommentarer: