fredag 26 juni 2009

Barn- och Gubbfri ... Nu J***AR !!!



Mattias fastnade med foten i en alldeles för trång gummistövel...Mimmi fick kämpa hårt och länge för att han inte skulle behöva åka hem med en gummistövel på den svullna foten.




Sociala Mimmi.....

Ooooooops vad immigt det blir på bara 2 sekunder i en bastu då man ska fota...

Grilla marschmallows över öppen eld mitt i natten är myspys.....


--------------------------------------------------------------------------------------------

Såååå skönt...nu blir det riktig semester här ute på Storkrån med Mimsan.
Hennes gamla barndomskamrat Ilona kommer över med färjan klockan 15...ska möta upp henne då.
Har precis fyllt kylen med öl och vitt vin från båten, så nu ska vi supa tills vi spyr...*ha ha*
Nä...skämt å sido....det ser ut i kylen som om ett riktig grabbgäng ska tillbringa helgen här.
Men vaddå !?
Vi kanske får oväntat besök.--- men här blir det dock ingen GEVALIA i så fall... ;)

MAN KAN FAKTISKT HA ENORMT KUL UTAN ALKOLHOL !!! ;)

Igår kväll kom Mimmis brorsa och tjej på besök och vi hade en superkul kväll...Danne blev grymt mobbad...as usual...
Vi berättade olika roliga anekdoter som inträffat oss och vännér runt omkring...
Bland annat om Dannes handikapp ... Dyslexi...
När vi skulle sälja vår förra båt satte han ut annons på Blocket.
Då jag gick in på kollade annonsen som varit ute i några dagar brister jag ut i asgarv.
Såg ganska korrekt skrivet ut för att vara Dannes text...förutom att det bland annat stod :
"Båten är otroligt sjysst i skrevet..."
En annan gång då han skulle skriva prislappar i butiken till Ranunkler jag köpt hade han skrivit :
"RUNKEN 10kr / st"
En tjej stod utanför butiken och asgarvade då jag kom dit...
Nä nu ska jag ner till bryggan och jäsa lite innan vi ska ner och möta Ilona vid färjan...



C U !!!

Inga kommentarer: