fredag 26 september 2008

Och nu ligger mamma på sjukhus...När ska allt elände ta slut ?

Pratade med en läkare på medicinakuten precis och hon kommer ligga kvar för observation över natten.
Hon hade sådan hjärtflimmer att hon gick till vårdcentralen i förmiddags. Där tog de prover och efter det skickade de henne med ambulans till medicinakuten.

Innan Ewa ringde och berättade att mamma låg på Danderyd var jag på väg att tuppa av här i butiken av utmattning pga allt som händer nu hela tiden....Jag ville bara sätta mig på golvet och börja grina hejdlöst.
Ibland undrar jag hur mycket man ska orkar med innan man stupar helt.
men på något j***a vänster är jag stark ändå...
Kan nog ha med att göra om allt jag varit med om...
LEV LIVET LEENDE.....man får ha det inpräntat i hjärnan så blir allt bra till slut...

Idag pratade med Danne med studierektorn igen och H på skolan hade sagt till henne att han ALDRIG sagt till Danne att han inte vill ha Wille i skolan.
Nä Danne pratade med H om detta så frågade han honom ett flertal gånger.... "Så du menar...."...så att han inte skulle ha missförstått H eftersom det lät så otroligt av en lärare att säga så...

Men nu blånekar han till allt... :(

Idag skulle Wille ha fått träffa sin nya fritidsledare.... Oturligt nog så fick han influensa så det blev inget med det....

Mimmi var och hämtade Wille i butiken i eftermiddags. Han och Mimmi skulle ha gått på hundutställning imorgon med Hobbe.
Oturligt nog så var det även influensa där också, så de som skulle gå med Hobbe i ringen kunde inte närvara imorgon sådet blir ingenting med det.
Men de ska mysa i alla fall....Jag är så glad att Wille trivs med Mimmi... *puss*

Igår pratade jag med uppfödaren av vår lilla Viva la Diva i Bro.
Hon berättade att vår tik vi hade tingat hos hennes vän innan hade blivit avlivad pga sina fel med matstrupen....så även den andra tiken i samma kull....stackars små bebisar... Sov i ro...

Nu är det bara 7 dagar tills vi får hämta hem vår lilla Freja, Diva eller vad hon nu ska heta...

Ikväll ska vi hem till Camilla i Rinkeby...längesen vi träffade henne...ska bli skoj och se småtjejerna som man säkert inte kommer att känna igen...

Städa i butiken nästa....Suvve jobbar imorgon...

Ciao !!!

Inga kommentarer: