måndag 22 september 2008

Kusinens kompis knivskuren vid Karlaplan


http://metro.se/se/article/2008/09/21/16/3726-22/index.xml



http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1306660/19-aring-knivskars-svart-i-halsen

"En 19-årig man blev svårt knivskuren i halsen på söndagsmorgonen. Det var på Karlaplan i centrala Stockholm. - En polis höll tryckförband mot hans hals hela vägen till Karolinska, hon räddade antagligen hans liv, säger Torgny Wallström vid Citypolisen. "

-----------------------------------------------------------------------------

Sorglig historia. Tänker på dig Fille.
Hoppas allt blir bra med dig.....

Inte nog med att hans mamma dog bort i cancer bara för några få månader sedan.
Nu höll Fille på att stryka med också pga en idiot som knivhögg honom i halsen.
Rånad på en klocka...som sagt...
Var är vi på väg....eller vra befinner vi oss...
På en mörk bakgata i ett flummigt område mitt i natten i NY eller ?!

Hans pappa hade precis börjat jobba efter sorgen av hans bortgångna fru...

Som sagt...hoppas det går bra allt...

Och allt elände tar slut för hans återstående familj...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria! Tack så jättemycket för din jättefina blogg, de värmde verkligen inom mig när jag läste den. Jag läste även din blogg om vad som hade hänt med Wille. Hur i helvete kan man göra något sådant? Jag blev jävligt irriterad och förbannad när jag läste det. Vad tänker vissa människor med egentligen? Hur kan man göra något sådant? Tjejernas och framför allt de vuxnas aggernade blir jag riktigt sur på. Hoppas att allt är bra med er och framförallt med Wille. Med vänlig hälsning Fille

Maria sa...

Tack och lov att du har piggnat till såpass...

Helt otroligt att du lever efter det du var med om för bara någon dag sedan.
Det gick som en rysning i hela kroppen när jag hörde om det som hänt dig.
Att vara så nära döden....och sedan överleva detta...

Wille, Vickis och Danne har också varit jätteoroliga och vi tänker på dig jättemycket...

Hoppas du snart får komma hem...

Bamsekramar från alla oss i "Familjen Kaos"... :)

Maria sa...

Glömde.....

Hoppas de får tag på den där dåren...och att de har bra signaliment att gå på...
Ruggigt at en sådan människa springer löst bland folk...

Kram igen !!! :)