måndag 9 november 2009

NÅGRA BILDER FRÅN GAYKRYSSNINGEN I TORSDAGS

DANNE spökade ut sig till Drottningen av alla Transor på båten... Visst är han väl vacker så säg ???!!! Den numera traditionella förrätten med förfriskningar i hytten innan middagen.

Partysugna och förväntansfulla resenärer på G !!!

"Silkesapan" Nanne Grönwall hoppade runt och studsade som en liten gummiboll över hela scenen som vanligt så det var svårt att få någon fason på bilderna trots att jag stod PÅ scenen...
En suddig Nanne med körtjej

VACKERT PAR !!!!! Manolo och Mimmi...

Madonnakopian från Atlanta gjorde STOOOOR succé !!!
STARLIGHT::::STARLIGHT !!!!!!!!!!!!!!!

Mina buketter gjorde också succé kunde Rickard meddela...alla artister var supernöjda över de vackra blommorna och var tydligen över förväntan enligt arrangören på båten...
Altid lika roligt att få credit och komplimanger för sitt jobb...

2 kommentarer:

Milda Matilda sa...

Men ååååååååååå! Jag hade ju velat följa med. Lova att säga till nästa gång ni vill dra på kryssning. När är nästa gay-kryssning? Pussilainen

Maria sa...

Men Matilda...jag trodde du gick i skolan, hade jag vetat att du absolut ville följa med genom att skolka så hade jag ju självklart frågat dig...

Jag lovar att fråga dig nästa gång !!!

Vet inte när nästa är men vi lär åka innan på någon annan kryss... ;)

PUSSIMUSSLONEN