fredag 27 november 2009

KURS I AVSUGNING - läs inte om du är sexöverkänslig

Pratade med "X" igår. Hon i sin tur hade pratat med en kompis vars killkompis tjej hade varit på en "avsugningskurs" som bögar håller i.
Hennes kille var skitnöjd.
Nu kommer vi till det roliga...."X" trodde att tjejerna sög av bögarna som höll i kursen och på så vis lärde sig olika tekniker.
Vilket gjorde att hon utbrast :
-Men det här är ju som prostitution !!!!!!

Jag förklarade för "X" att de säkert inte använde sina egna könsorgan till denna kursen utan helt enkelt gav lite småtips om tekniken med hjälp av en dildo och lite bilder.
"-Hm....ja just det...jamen då låter det ju inte så otroligt...då kanske det finns..."

Nu blev jag riktigt nyfiken om detta fanns så jag började googla runt lite.
Hittade en hel del skoj...bland annat denna kvinna som har ett schema och kör avsugningar på löpande band i Västerås :


"Oralsex/avsugning –TILLFÄLLIGT ERBJUDANDE!!!

JAG ERBJUDER EN KAMPNJ V 47 MED MYCKET PRISVÄRDA TJÄNSTER – EN NJUTNING SOM NI KOMMER ATT VILJA HA IGEN!

VaR? Centralt i centrum, Västerås 10 minuters promenad från tågstationen.

FREDAGEN DEN 20 NOVEMBER

17.00-17.30 Oralt med kondom max 30 min. eller tills du blir klar.
17.40-18.10 Oralt med kondom max 30 min. eller tills du blir klar.
18.30-19.00 Oralt med kondom max 30 min. eller tills du blir klar.
19.00-19.30 Oralt med kondom max 30 min. eller tills du blir klar.
1930-20.00 Oralt med kondom max 30 min. eller tills du blir klar.

PRISER JUST NU : 1000 KR PER AVSUGNING"

*länkar inte denna eftersom jag säkert blir gripen för koppleri då*

Någon mer än jag som undrar när Julrean kommer ? *ha ha*
-------------------------------------------------------------------------------


Och så hittade jag den här länken till Familjeliv med länkar till instruktionsfilmer :

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m44546029-5.html

Hittade dock ingenting om bögar som håller i avsugningskurser för kvinnor ?!

Fortsättning följer... ;-)

2 kommentarer:

Milda Matilda sa...

Jag är helt övertygad om att du redan är inbokad på en sån där kurs. Inte för att Danne vill, utan för att du vill sitta där och skratta och köra ditt race. Hahaha :) Bra att du inte länkade förresten....

Så du gillade min rolltolkning? Jag har kommit på vad jag vill bli ju, du får kolla bloggen :)

Puss

Anonym sa...

återigen ett satans dravel, du har säkert en tatuering också nånstans så du kan verka häftig, vilket jävla skitsnack om avsugning, får man skriva vilket skit som helst på nätet.Var var din äckliga butik? Scheelegatan?

Din personlighet lämnar oerhört mycket att önska, går du på streetan också?Röker du hasch? Tar du några drinkar för mycket kanske?
Suger du av din man duktigt nu ikväll? Får du den i arslet innan o sen suger av den du fula äckliga människa!