fredag 20 november 2009

IDOLKVÄLL - Tjej- och killkväll


Jag och Vickis sitter och kollar Idol... Reza har precis blivit utröstad...

Danne och Wille sitter och dricker bärs på O´pizzicato...

Ja...eller rättare sagt...Danne dricker bärs och Wille cola...och så käkar de pizza...riktigt grabbigt...
Reza åkte ur Idol..det var väntat...
Det som var mindre väntat var att Erik skulle "sitta löst"...men den som satt mot honom skulle ändå inte ha en chans.

Erik eller Tove kommer vinna hela Idol...så har jag trott hela tiden...men nu börjar man i och för sig tvivla på det då "Smuts-Calle" ("Bängbulan" Peter Jihdes smeknamn på Calle) var så otroligt duktig ikväll.
Om Peter Jihde säger jag bara ...
-BÄR UT FÅNEN !!!
Han är ju bara sååååå dålig programmledare till Idol. Håll dig till sporten !!!
Torrare skämt hittar man inte ens i Saharas torraste öken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå smuts-Calle?? Jag har gillat honom från början och ALLTID lagt en röst på honom. Brukar ej rösta men MÅSTE bara. Han är bara föööör ball, tycker i alla fall jag!!
PoK = Du vet.

Maria sa...

Det var "bängbulan Peter Jihde som kallade honom för det i programmet igår...
Missade du det ?

Jag förstod att det var din favvis... ;-)