fredag 14 november 2008

DÅ BLIR MAN 41 ÅR IDAG DÅ !!!

Alltså börjar man närma sig de 5o....Konstigt...
Känns som man fortfarande är 25. Efter man fyllt 25 så blir man inte äldre.
Eller vad säger ni ?
Som det gamla vanliga uttrycket ... "Man blir inte äldre än man gör sig"... Tycker jag är en superbra beskrivning på hur livet fungerar egentligen.

Det finns ju faktiskt de som är 25 och beter sig och klär sig som 40-50-taggare.

Nä...man ska inte ta livet på så stort allvar, ta dagen som den kommer.

"LEV LIVET LEENDE" ....helt enkelt.....

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Danne håller på att fixa och dona med någon överraskning men jag har mina aningar eftersom jag fått lite hintar här och där...
Det enda jag inte förstår är Lenas hint... "-Glöm inte att stretcha först !!!"
Vad i helsike kan det betyda ?!
Nu börjar jag bli rädd... *ha ha*

3 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA HURRA HURRA FÖR 25-ÅRINGEN IDAG!!!

Pappa fyller 70 idag...vi har haft 3 fester för honom 3 helger i rad....så det där med att man man blir "äldre"....beror på personen ifråga....imorgon ska föräldrarna på bal!!! Jag tycker dem är som enormt kära 18 åringar!!! Iallafall om man dömer på den större sängen dem har införskaffat...240 cm bred!

Så, "stretcha" kan nog vara bra....om det gäller "säng-gympa"...

Festa loss och ha dig en TOPPEN kväll! Storis, Christina och Sophia som kom hem igår!! =)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Jag hoppas verkligen att du haft en underbar dag! Puss o kram

Maria sa...

Åhhhhh !!!! Völkommen hem Sophia får man väl säga !!! 5 veckor går snabbt...väldigt snabbt har det gått. Puss på dig !!!

Ja du Christina...tror du vi får uppleva det som dina föräldrar upplever just nu ?

Inte speciellt vanligt...70 bast och nykör som en 18-åring...jag blir riktigt avundsjuk...
Vad gulligt !!!
Du måste hälsa honom så mycket från oss.

Har stans träningsvärk idag...
Men inte av sänggympa...utan bowling... *ha ha*

Kram på er allihopa !!!

Och framförallt tack för gratulationerna !!!

:)