måndag 9 februari 2009

Ryggskottsh**vete och blod i Divas avföring

Då vaknade man ännu en gång med ryggskott...har känt av det de sista 2-3 dagarna. Har jobbat och burit tungt. Visste att det skulle bli såhär...skitjobbigt...

Jag kryper på alla fyra för att ens komma till toaletten...Diva tror att jag leker med henne då jag är nere på golvet...börjar nosa på mig och vifta på svansen...men in själva verket har jag så attans ont och ryggen har helt enkelt låst sig så jag KAN inte gå...

Och mitt i alltihopa så har Diva åkt på någon "magkör"...vettetusan vad det är.
Måste kanske gå till veterinären med henne....
Hon har varit lite lös och konstig i bajset och idag var det t o m blod i avföringen.

Ikväll kommer det en kille och ska kolla på vår lägenhet som sagt.
Ingen har hunnit städa undan i lägenheten än så länge men de får ta det som det är helt enkelt.
Vi räknar inte med att det blir något byte ändå. Då blir man iaf inte besviken...

Nu vaknade Diva till...ska försöka ta mig ut med henne....tar jättelång tid för mig att ens komma upp på benen ur stolen om jag ens kan det...

Inga kommentarer: