fredag 13 februari 2009

Aj aj aj... Snacka om smärtor i ryggen

Igår var det riktigt j***a illa....Var hos David igår morse, min kiropraktor.
Han knäckte lite här och var eftersom jag fortfarande har ryggskot.
Efter jag kom hem kunde jag inte stå, gå, ligga sitta....INGENTING !!!....utan att det skar som knivar i rygg och ben.
Stortjöt hela dagen och kvällen....fick sedan en tablett av Danne och lade kyla på bäckenet...slocknade...
Vaknade sedan klockan 5 på morgonen och kunde faktiskt gå utan att gråta....nu gör det bara ont som vanligt...inte som att någon håller på att karva ur rygg och ben med en kniv...
Så nu är jag ok... *ha ha*....smärtan är jag van vid men inte den jag hade igår...

Vi får se hur det går idag i butiken...ska vara där ett tag och rigga upp inför morgondagen, Alla Hjärtans Dag !!!
Mamma kommer in och ska se ut ett smycke till henns väninnan Maggan som blev 60 år för några veckor sedan.

Nu ska vi dra ner till Årsta för att komplettera lite...Vita liljor och annat smått och gott...

Har kommit på ett namn till mina smycken...ska regga det idag om jag hinner med det.
Återkommer med namnet senare....spännande...

C YA !!!

Inga kommentarer: