onsdag 1 oktober 2008

Mamma är utskriven från sjukhuset

Vad skönt för henne att äntligen få åka hem. Pratade med henne alldeles nyss. Vad glad jag blir.
Hjärtflimret hade slagit om och pulsen likaså så nu är hon ok...men hon får ju inte ut och jogga direkt. Det blir till att vila hemma ett tag innan man tar ut sig på någon shopping eller liknande.

Tack gode Gud för att hon är ok nu !!!

Danne och Wille är oc skjuter med Christopher, Willes ny fritidsledare.
Han kom och mötte upp de utanför Hunt i sin pyttelilla Mercedes sportbil.
Och såklart att Wille satt i den då... *s*
Jag sa till Christopher att bilen var liten och söt...
-Hm....så får du ju inte säga om min tuffa bil........, fick jag till svar...

Imorgon får vi hämta vår bebis i Bro...
Just det...jag måste ringa till uppfödaren...hade jag helt glömt bort...

2 kommentarer:

Faster Ewa sa...

Ja, vad skönt för mor Din att komma till "sitt eget" hem från sjh men nu får hon verkigen ta detlugnt med ALLT!!!
Hoppas att det funkar nu med Wille och Christoffer, att han trivs med honom och fr a att de trivs med varandra så allt blir frid och fröjd! Med önskan om all Lycka!
Åååå vad nyfiken jag blir på Eran nya "Lilla Bebis". Kommer i helgen och luktar på henne. Valpar luktar ju sååå himla gott, "luktar valp". Man får även här önska Lycka Till. Ses på söndag. PoK

Maria sa...

Tack... Allt gick jättebra me Christopher. Så nu hoppas vi bara på att inget annat händer som gör att allt spolieras...
Ses på söndag som sagt !!!
Kram !!!