fredag 3 oktober 2008

GRATTIS PÅ 9-ÅRSDAGEN MIN ÄLSKADE WILLE !!!

Jaha...då var det exakt 9 år sedan man stod framför spisen och lagade rotmos med fläsklägg och fick värkar.
Syrran stod bredvid och tittade intresserad och storögt på mig mellan värkarna.
Hon har ju alltid haft förlossningsskräck så det var ju superintressant för henne.
Jag hade sagt att hon mer än gärna fick följa med på förlossningen eftersom jag annars skulle behöva vara själv.
Danne vill ju inte närvara.... Han gillar ju inte sjukhus.

Han och Perre, som förövrigt också fyller år idag, satt på en sushirestaurang och festade till medan jag var på sjukhuset. Danne kom senare.

Kenta och Helen blev lite oense eftersom Kenta var rädd att Helene aldrig skulle våga bli gravid och föda barn någonsin i livet om hon fick vara med om en förlossning.
Han sa till henne att om hon följde med så kunde hon lika bra dra.......

Hon följde med ändå... Och det var det bästa hon har gjort, näst efter att ha fött sin egen dotter Isabelle för 2 år sedan.

Helene var ett stort stöd under hela förlossningen, förutom då jag tyckte att hon "GLODDE FÖR MYCKET"....
Men....alla vet ju hur födande mödrar kan vara under en förlossning. Man vill bara försvinna och helst inte att någon studerar en in i minsta detalj under värkarbetet... *he he*

Eftersom jag hade ätit fläsklägg med rotmos så var jag inte helt 100 i magen.
Så vips....Kom det ut en skitunge ordagrant...
Vi brukar alltid skoja med Wille att han är en "skitunge" för han hade bajs på huvudet då han föddes...

I morse firade vi Wille med tunnbrödssmörgås med 9 sprakande ljus i och en nosande bebis i form av vår lilla Diva.
Hämtade vår valp igår kväll ute i Bro och hon är såååååå mysig.
Sovit hela natten i sin lilla hundkoja, vaknade vid 7 och så kissade jag henne utanför huset...
Ska snart gå ut med henne igen...

Wille kommer hem tidigare idag så han får umgås med Diva på hans födelsedag lite mer.

GRATTIS MIN ÄLSKADE WILLE PÅ 9-ÅRSDAGEN !!!

HURRA ! HURRA ! HURRA ! HURRA !

LOVE YOU !!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

9 år!! Tiden går fort! Dessutom har ni utökat familjen, måste få se bilder på det lilla miraklet!!