torsdag 17 januari 2008

AJ AJ AJ !!! LITE "SKITSNACK"...

Jaha.... då var det dags att få uppfrätt "ring" ännu en gång då...

Det är så dags då man väl kommit hem från Thailand och klarat sig hela 2 veckor från skiten.
Började mola på i magen efter intaget av flygpkansmaten i form av Chicken green Curry... Typiskt !!!
Jag som var så noga med att inte käka något som kunde orsaka magkör på flygresan o då jag kom hem...
Nu är det värsta brandsprutan där bak.... Enda fördelen är ju att man tappar lite vikt... *ha ha*
Känns som någon tryckt in en back öl i min mage med extra kolsyra.
Det brummar, surrar o låter hela tiden. Som en bikupeodling på "Stoneskonsert"...
Fick några magtabletter med rymdmänniskor på framsidan av min svåger Kenta när vi var på Samui.
De ska tydligen stoppa upp både det ena och det andra. Testade igår....de funkade...
Nu är de slut... KENTA !!! Har du fler "bajstabletter" kvar ???"!!!

Kanske får uppsöka min husläkare på Rosenlund idag, i samma ärende jag haft förut.
Då konstaterade han att jag fått en parasit i magen efter intag av skaldjur i Sharm el Sheikh.
Bra att ha en sådan läkare...han är superduktig. Fd "tropikläkare" inom FN och även dykläkare som är en fördel för min sambo...

Bajs bajs.....

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Maria sa...

Skriv något trevligt nästa gång "Herr Anonym",,,

Ingen tvingar dig att läsa det jag skriver...

Du verkar bitter...

"Lev livet leende " istället så ska du se att både du och din omgivning mår bättre... ;)

Anonym sa...

Hehe, rent skitsnack är bra.
Hur känns det att vara hemma då? förutom magen. Såg din länk på Thailandforum, va tvungen att titta. Måste juh läsa resten med nu när det första inlägget jag såg var så "rakt ut". hehe..
Läs gärna min blogg om thailand

http://www.deas.se

tilda sa...

kan detta bli mer typiskt dig? Hahahaha :) /Tilda