söndag 6 januari 2008

Fortsättning på "Knullrum"...


Nybörjare som man är på detta så vet jag inte hur man går in i redan skrivna inlägg...

Så jag får helt enkelt fortsätta på en helt ny dag... *hm*...

KNULLRUM...var vi inne på vá ?!

Vi trivdes riktigt bra på Sea Scape Resort http://www.seascapebeachresort.com/ Chaweng Beach.
Ända tills vi fick en jävligt kåt granne !!!!!
Vaknade en natt av "klipp klopp klipp klopp" (liten-thai-tjej-med-höga-klackar)utanför dörrarna...
Sen blev det hångelpartaj ute på balkongen bredvid.
I ena hörnan satt engelsmannen med en liten minimänniska (liten thailändska) i knät.
En annan minimänniska satt i den andra hörnan och fnittrade hysteriskt.
Min faster blev riktigt förbannad och sa till de:
-Go to sleep !!!
Jag var mer lugn i hopp om att de snart skulle sluta...
Efter att tag blev de tysta....
Vad skönt tänkte jag....

Men det slutade ju inte där inte.....
Efter att vi somnat om väcks jag av min faster som utropar...
-Få tyst på den där JÄVLA APAN som skriker !!! Låter precis som en apa...

Jaha....Då var det bara att traska ner till repan IGEN...hade redan varit där en gång innan.

Jag talar högt till honom o viftar med armarna och säger :
-They are fucking like HELL in room 607 !!!
Den stackars nyvakna lilla thaikillen kisade på mig genom sömndruckan pliriga ögon...
-THEY ARE FUCKING LIKE HELL !!!!! Can´t sleep...
Oooops får jag till svar...I call them---

Skönt tänkte jag...
Efter ännu en timme börjas det om igen....Då var kl ca 5.00...
Jag kikar över balkongräcket....de har inte stängt dörren och är i full gång med alla lampor tända... Missionär !!!
Jag ser lite svart hår kika fram under en fet engelsmans svettiga fläskkropp....
Stackars thailndska tänkte jag.....måtte hon överleva tyngden...

Jag blir bara mer o mer ursinnig...
Faster Ewa säger till mig att kasta en burk...eller nå´t...
Jag får vansinnesutbrott av sömnlöshet och skickar en Spriteburk rakt på sängen...

Tor ni de märkte något ???!!! Näääää....

På vägen in till sängen för lite välbehövlig sömn så blir jag nyfiken för de börjar diskutera högljutt.
Jag tar ett dricksglas och sätter det mot väggen för lyssna på vad de pratar om....
-5000 bath.... Aj wånt....
-Ha ha ha.....får apan till svar...

På väg till sängen igen välter jag dricksglaset i golvet.... oh noooooooo...
Där låg jag på alla fyra och plockade glas kl.6 på morgonen pga att en liten apa nuppade med en fläskig engelsman...

Klippkloppet fortsatte fram och tillbaka ända till 7-snåret... undrar hur många apor han avverkade det dygnet ???!!!
Hoppas k*ken ramlar av på honom !!!!! *grrrrrrrrrrrr*

*APFÖRKLARING :

*Har fått klagomål av en läsare i bloggen att jag kallar alla thailändskorna för Apa, apor för många gånger i ett rasistiskt syfte.....
Och denne person tar illa vid sig eftersom han i detta fallet är gift med, enligt mig, "en apa"...

Måste få förklara mig lite varför jag gjorde det eftersom denna läsare tror att jag är rasist....vilket jag absolut INTE är.
Ni som känner mig vet att så inte är fallet... Då hade jag inte valt den sambon jag bor med och haft de vänner jag har... :).....Där även thailändskor ingår...

Anledningen till "aputtrycket" var att min faster vaknade med ett ryck´, reste sig upp och sa :
"-Få tyst på den där jävla apan som skriker....det låter precis som en apa !!!!!
Och.....de lät verkligen som en flock apor..... hade du varit där hade du förstått vad jag menade....

Därav uttrycket apa.....

Jag är ledsen anonym kommenterare....jag tänker inte ändra uttrycket apa eftersom det var så min faster reste sig upp och sa mitt i natten.
Men jag tycker inte du ska ta åt dig....eftersom jag förmodar att din thailändska fru vare sig är prostituerad och stör sovande gäster-----eller----- Låter som en apa.....

Det hade inte spelat någon roll om det varit en svensk, norsk, engelsk, kinesisk....vad du nu vill....tjej som hade låtit som en apa....
Hade skrivit det i alla fall.....

Apljud som apljud.....

Men nu har jag förklarat i alla fall.....

Vissa låter som kossor andra som apor....när man har sex*

7 kommentarer:

nattsyster sa...

Du skulle ha öppnat burken*LER*

Unknown sa...

Håller med Nattsyster ;)
Fast jag måste erkänna att ditt elände fick mig att dra rejält på smilbanden. Hoppas fortsättningen blir bättre.//Liw

kaarina sa...

Detta var riktigt kul, inte för er men oss som läser det om det!! Och säkerligen hade det kåta paret det "lust"-igt värre hehehe :)

Ellen-Kaa

Unknown sa...

Haha..jo det var rolig läsning..

Maria sa...

Nattsyster !

Den var öppen....och...uppdrucken... ;)

Anonym sa...

Intressant språk.... apor...kanske lite rasistiskt?Du och din faster bör nog ompröva om ni är lämpliga att vara utomlands (eller kanske det är bäst så slipper vi ha er i Sverige)
Jag vet i alla fall vilka som är apor i denna blogg.

Maria sa...

Hej "anonym"
För det första....apor är fina djur...Även om de låter för J****GT ibland.....
Sen har jag skrivit en förklaring i bloggen till din ära varför dessa thailändskor blev kallade apor av min faster..... ;)