tisdag 22 december 2009

HÖGSTA POÄNG TILL PASSEXPEDITIONEN PÅ BERGSGATAN !!!

Har eventuella planer på att åka till Thailand 27,30 december eller 1 januari.
Enda bromsklossen just nu är att vi inte har någon hundvakt.

Mitt pass är helt borta och Vickis pass går ut om 2 månader så det gäller inte till Thailand, eftersom man efter bestämmelserna måste ha ett giligt pass 3 månader efter avresan dit.

Ringde igår till passpolisen och frågade om hur lång tid det tar att få passet.
Absolut tidigast 29 dec men garanterat 30 dec.

Vickis, jag och Danne var på Bergsgatan igår och beställde pass, jag och Danne fixade samtidigt EU-leg som även de är giltiga som pass inom EU.

Vi gick från Bergsgatan på eftermiddagen igår....idag fick jag ett sms från passenheten.....
Snacka om expressleverans !!! Trodde jag aldrig...brukar ju alltid vara tvärtom...



-Men Danne...du fuskar...man ska ju stå på de gula fotmarkeringarna !!!





Inga kommentarer: