tisdag 29 december 2009

Hade sönder Vickis kamera

Vilken j***a klantskalle jag är. Skulle fälla ihop bäddsoffan hemma hos syrran. Vad tror ni låg där mellan då ? Jo, Vickis fina, braiga kamera. Den massakerades så displayen förstördes.

Hon fick den av Christian i födelsedagspresent i april så hon har ju inte haft den speciellt länge.
Nu är jag tvungen att köpa en likvärdig kamera och det ska vara just en Canon Ixus.

Den trasiga är en Ixus 70, nu har jag hittat en Ixus 100 på Blocket som bara har varit hos ägaren i 1 månad. Jag får kvitto, kameraväska, diverse sladdar, garanti och allt för 1500kr inkl. frakt. Kostar egentligen 1844-2500kr i butik.


Nya kameran ser ut såhär. Den är guldfärgad med metallhölje. Fick precis ett mail av säljare att han hade fått mina pengar på sitt konto och han skulle gå och posta kamerna nu. Hoppas den hinner komma redan imorgon.

Inga kommentarer: