torsdag 15 januari 2009

Imorgon drar Danne till Thailand







Danne och hans brorsa bokade ju flyg till Phuket häromdagen. Det blev lite hipp som happ...som vanligt helt oförutsett...men men...det löser sig nog.
Har fått hjälp av Lena nu i helgen för utkörningarna från butiken...
Tack snälla Lena...du är en pärla !!!

Hade även tänkt gå på Formex-mässan imorgon om det nu hinns med och jag får med Lena, hon är så snäll så hon kommer att skjutsa Danne & Co till Arlanda.

Vi var på Axfood idag och inhandlade stora kartonger med dillfrön till Chrille som äger http://www.2getherguesthouse.com/ i Karon.

Hoppsan....Helene ringde nu...sitter i luren och pratar resa med henne, Kenta och Isabelle...

Återkommer med mer info imorgon...

Sådärja...nu har vi kacklat klart...Helene kom just på att det är sportlov under den veckan hon och Kenta hade tänk åka....inte så lätt att hitta resa till bra pris då...

Har tvättat loch manglat mina nyinköpta lakan ikväll och lagt de på sängen för att bädda om...

Gissa vem som gillade de mest ?! *se bilden*

Hon gör skäl för sitt namn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Jag är en smyckesdesigner på Hammarö och jag såg ett inlägg att man kan köpa halvädelsten mm av dig, hittar ingen mailadress så jag skriver här och hoppas du kan höra av dig?agnetha63@hotmail.com

Maria sa...

Hej Agnetha !

Har mailat dig genom din hemsida... ;)