torsdag 14 augusti 2008

Finlandskryssning med alla andra barnfamiljer

http://www.tallinksilja.com/sv/tab1/currentEvents/galaxyPilotCruiseND.htm


Då var det dags att dra iväg på ännu en trevlig familjekryssning, denna gång med Silja Line och deras nyförvärv Galaxy.

De har testkryssningar innan de sätter igång på riktigt.

Båten går till Åbo.... Specialpris 100kr per hytt alla kategorier.

Och så har jag bokat den sedvanliga buffén....vi får se om det är något att "hänga granen i handen" (eller hur Jeanette) *ha ha*

Eller hur säger man nu igen !!!!!????? ;)


Anne-lie och Erika följer med också, det tycker Vickis och Wille är kul.


Under dagen ska jag fixa med resten av tvätten jag började med igår morse till sena natten.
Måste hinna med att skriva fakturor och röja lite papper också... Alltid lika kul.... -NOT !!!!!

Måste få riktig ordning innan nästa vecka och så är det mycket denna helg.

På söndag ska min älskade guddotter Isabelle ha 2-årskalas med pompa och ståt.

Och som vanligt blir det väl MINST 40 gäster som kommer om lillasyster Helene får bestämma... ;)

och så stressar hon halvt ihjäl sig...hade tänkt åka dit på lördagen för att hjälpa henne med alla förberedelserna inför söndagen så hon inte går upp helt i limningen...


Jag håller tummarna för att det inte blir alltför mycket storm på Ålands hav, tyvärr verkar det så på vädret just nu.


Äh !!! Jag får köpa kröktabletter...eller jag menar ju KRÄKTABLETTER naturligtvis...


Inga kommentarer: