tisdag 14 september 2010

Imorgon lyfter planet till Thailand - Phuket !!!

.......men inte för mig och Vickis.Vi får snällt stana hemma. Vickis är ju i början av sin nya skolgång på Eriksdal Bild & Form så det krävs lite i början så hon kommer in i allt nytt.

Jag har fullt upp med allt jobb i butiken och det finns inte på kartan att jag skulle kunna överlämna det till någon och bara dra iväg...
Dessutom så ringde ännu en intresserad kund som sett våra skapelser på ett av våra hotell så imorgon ska jag dit på möte.
Nä...jag är en ansvarsfull kvinna till skillnad mot min kära sambo som bara drar iväg på det där viset. *ha ha*

Wille och Danne ska hälsa på hos Chrille i Karon men de blir bara borta i 1 vecka.
Igår kom Danne på att Willes pass inte är giltigt längre än till november (vid resa till Thailand måste man ha giltigt pass som går ut minst 2 månader efter hemkomst) så vi slängde oss in i bilen till passexpeditionen några minuter innan 19 då de stänger på måndagar.
Om vi har tur så kommer passet redan idag klockan 14....snabbt jobbat i så fall...
Annars blir det provisoriskt pass som kostar 800kr och man måste lämna tillbaka det vid hemkomst.

Bara längtar tills JAG kan komma iväg någonstans...

Nöjd nu "Lillan"... ?! *he he*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir ju orolig när jag intevet vad ni gör :)
Älskar er alla Kram Lillan!

Maria sa...

Glömde bort det... Vad söt du är... Puss !!!