fredag 17 september 2010

Danne & Wille i underbara Thailand, jag hemma sjuk & jobbar

Inte ett dugg avis på de... Nej då !!!
Kalle o jag körde de till Arlanda i förrgår.
Willes pass hann inte komma i tid. Det fanns för avhämtning 2 timmar efter planet avgick från Arlanda. Typiskt!
Så när vi kom till Arlanda var det bara för Danne att ta med Wille o göra provisoriskt pass.
Själv stod jag vid incheckningen och väntade med deras resväskor till bredden fyllda med saker till Christer.
Det visade sig att det var 14kilos övervikt redan innan handbagaget vägts.
Det var bara att plocka ut ett gäng grejer... Men HEY ... Vi har ju vanan inne...
Skulle vara underligt och annorlunda om någon av oss INTE hade övervikt...

Om vi inte plockat ur saker hade vi fått betala 160kr per kilo!!!
Man kan ha roligare saker för sig med de slantarna.

Har varit helt däckad sedan helgen men man är ju tvungen att spela frisk så man får jobbet gjort.
Kalle hjälpte mig både i ons och igår.
Gjorde lite planteringar o leveranser till hotell.

Idag blir det städ o röj med mamma som kom igår.
Jag som är allergisk mot sådant ... Ha ha...

Inga kommentarer: