torsdag 6 maj 2010

Finfrämmande i eftermiddags

Idag kom farmor Maggie och Faster Ewa in till stan för att gratta Vickis lite i efterskott.
Det är lite drygt en vecka sedan min älskade Vickis fyllde tonåring.
Känns lite som hon fortfarande bara är typ 7 år...... *snyft*... Vad tiden tickar och rinner iväg snabbt.
Tycker det går snabbare för varje år som går...
På bilden är min älskade farmor tillsammans med "Duracell-Diva"...
Älskade Faster Ewa ville inte vara med på bild i blogg...
Men jag undrar om jag inte ska lägga in en bild imorgon från min kamera...?!...*he he*

Bjöd på västerbottenpaj tillsammans med rom, rödlök och creme fraiche...
En klassiker !!!
Efterrätt blev blåbärspaj med vaniljsås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa och det var så himla gott, 1000 tack!! Ock som sagt alltid trevligt att träffas i lugn och ro.
Bloggen gör mig inget att vara med på, dock vill jag inte skylta på Fejan av vissa orsaker, det sa jag ju! Man vad menar Danne med att börja plantera mitt i natten???? PoK