tisdag 6 april 2010

RYGGSKOTTSHELVETE IGEN !!!

Då var det dags igen för att bli krympling.
Trots det har jag stått i butiken hela dagen och gjort alla veckoblommor. Gjorde ett misstag genom att sätta mig och äta lunch, kom knappt upp ur stolen.
Har gråtit av smärta hela dagen lång....men nu är jag hemma och frågan är hur jag ska komma upp ur stolen framför datan efteråt.

Det som utlöste var nog förra veckans tunga jobb. Bar krukor, jord och gjorde en hel del planteringar.
På torsdagen då vi skulle dra upp till Gräddö kom dessutom en stor pall med krukor som jag var tvungen att bära in.
Danne har ringt vår kiropraktor och bett om en akuttid, vi får se om han får något återbud imorgon.
Man känner sig så j*vla maktlös när man inte kna gå eller röra sig...allt bara låser sig.
Tar ca 1 timme att bara kravla sig ur sängen.
Tur man inte har maginfluensa, då hade jag nog varit tvungen att bosätta mig på toalettstolen...

Idag är Kalle med och hjälper Danne att köra ut blommor till hotellen så det är ju tur det...

Ska leta efter lite starkare värktabletter i "Dr Dans" medicinskåp.
Hittills har jag bara tagit Voltaren men det hjäper ju föga.

HJÄLP...!!!
Jag vill inte ha så här ont.....Känns som benen ska gå av snart...hela högersidan är helt kajk och det sticker i armen och fingrarna...

Inga kommentarer: