lördag 10 april 2010

FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ MIN BLOGG PÅ LÄNGE

...Men jag har varit väldigt upptagen och trött.
Botoxsprutan jag tog i förrgår gjorde inte alls ont, kändes precis som vanligt, men jag ska nog börja ta den lite oftare för jag tycker läpparna blir smala och normala bara på några dagar.

Jag har även varit ute och festat, shoppat och supit så mycket så att det tagit musten ur mig.
Man får ju gå på så mycket mingelfester och invigningar nu när jag börjat botoxa och visa pattarna.
Apropå pattar, nu har jag bytt plastikkirurg för min vanliga har avrått mig från att operera in större implantat men han ska minsann få se att även jag passar i Ö-kupa.


Det kostar att ligga på topp så därför har jag inte kunnat dela med mig av mitt händelserika liv under denna vecka....FÖRLÅT, ännu en gång !



Ps....Återkommer med DAGENS OUTFIT när jag vilat lite för ni undrar säkert jättemycket vad jag har på mig idag...det här inlägget var jobbigt...måste sova nu...




4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen vad är detta för skit???

Maria sa...

Till Anonym :

Kallas för Ironi ---

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Anonym sa...

Ha,ha!! PoK

Milda Matilda sa...

hahahaha! :)