onsdag 21 april 2010

ÅRETS HATOBJEKT HAR STULIT MILJONER FRÅN CANCERSJUKA OCH FATTIGA

Hur i helvete kan man sjunka så ?!
Att stjäla pengar som är insamlade till cancersjuka och fattiga barn för att kunna behålla en lyxig livsstil ...
OFATTBART och YNKLIGT !!!
Jag är så ARG så att jag kokar... Och så har han ens mage om att be om ursäkt för vad han gjort precis innan rättegången skulle sätta igång idag.


"– Jag ber min familj, mina vänner, Röda Korset och Cancerfonden om ursäkt, sa han innan förhören med honom inleddes."

RUTTNA I HELVETET säger jag bara !!!!!

(Ursäkta mitt ordval men jag är j*vligt förbannad och jag hoppas att han får vad han förtjänar och 100 gånger extra inne i fängelsehålan !!!)
Han riskerar ju att få ca 8 år...hoppas det lbir mer...men tyvärr så blir det nog inte så...

Det är för mig såååå ofattbart att sjunka så lågt.
Orsaken till hans svindlande var enligt honom själv att behålla den livsstil han var van vid och behövde därför dessa miljontals med kronor.
Pengar som egentligen skulle gå till välgörenhet...

Jag säger bara OJ OJ OJ !!! Denna lilla råtta kommer INTE få det lätt i fängelset !!!

Mår illa när jag tänker på hur hans lyxiga liv och leverne tett sig under lång tid på andras bekostand...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6992185.ab

"Det framgick också att af Donner i stort sett erkänner att han stulit 7,7 miljoner från Röda Korset och Cancerfonden, även om han nekar till att ha förfalskat några få av fakturorna som tros ha bekostad hans vidlyftiga leverne.

Förhören med honom inleds i eftermiddag. Han är enligt sin advokat tagen och vill reparera skadan han ställt till med.

– Johan af Donner vill försöka göra rätt för sig för att reparera den skada han ställt till med, säger hans advokat Leif Silbersky."


http://www.aftonbladet.se/debatt/article6992797.ab

Blogginläggen lyser med sin frånvaro när det gäller denna hemska människa.
Är han skyddad liksom kungafamiljen från papparazzis och skriverier ?

Inga kommentarer: