fredag 8 oktober 2010

Filminspelning av "Millenium" i stan stoppar upp...


Inatt så stängde de av Scheelegatan där vi har butiken.
Ska vara avstängd för transport ända till söndag. *puh*
Imorgon ska de påbörja inspelningen på gatan. Jag som har så mycket att göra imorgon och förberedelser idag.
Ska hämta sopor, städa, förbereda inför bröllopet imorgon.
Mimmi ringde och berättade att hon hade blivit stoppad på väg till sitt bageri på Mariatorget pga detta, så idag är det St Paulsgatans tur.

Kan bara stänga av en gata...bara sådär ?!
Han som informerade mig sa visserligen att vi skulle säga till honom om vi behövde hjälp till o från butiken med transporter men det vettetusan hur detta blir egentligen...
Vi får se idag... ;))

Danne gav i förslag att jag skulle göra en "Nakenchock"...klä av mig naken mitt under inspelningen och springa hela Scheelegatan ner. Som nakensnubbarna gör på fotbollsplanen... ;))
Vad tycker ni ? Ska jag köra en nakenchock ? *ha ha*
Tror ni jag får en date med Daniel Craig då ?



1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa Maria gör det!!! Vilken succé det skulle bli. Kul att läsa om Dig i tidningen. PoK