torsdag 14 oktober 2010

En något sånär ledig dag

Tog mig friheten att ta lite ledigt en vanlig torsdag som denna.
Har gjort absolut INGENTING...kan ni tänka....INGENTING...jo jag har suttit och kollat igenom mail på beställningar och rekat för fakturering så jag har ju gjort nå´t ändå.
Men det är ju så att vara egenföretagare....när man säger att man inte gjort något alls så glömmer man att man faktiskt gjort vissa saker ändå, som att kolla ordrar och räkningar.

Det är liksom lika nödvändigt som att äta, sova och gå på toaletten...man gör det ...utan att tänka på att man gör det... ;))

Danne har haft stora städ- och tvättdagarna här hemma i 2 dagar efter lite pisk från mig.
HALLÅ !!! Vi är 2 som bor här och visst, han har haft ont i tummen efter den skars upp med diverse operarioner och grejer.
Bara det att det ALLTID är något med den mannen....kanske därför jag är så urlakad idag.
Luften har gått ur mig.....*puuuuuuh*

Men imorgon blir det klackarna i taket på Birka Cruise och Skaldjursbuffé i goda vänners lag....ska bli riktigt NAJS... !!!
Nä nu måsta inneugglan sticka ut snoken utanför dörren...Tja bá !!!

2 kommentarer:

Milda Matilda sa...

Beställde från Continenta. Vart beställer du? Och vad beställer du? Alltid bra med tips :) Jag köpte inte äkta silver, de hade inte spec mkt av det, men allt är nickelfritt enligt EU's regler.

PUSSSSS!!!!

Maria sa...

Har pm-at dig angående leverantörer som är bra mycket billigare än Continenta.

Även om det är nickelfritt enligt Eus alla regler kan jag inte använda det, får utslag och rodnader...samma med Vickis.
Hon kan bara ha guld.