lördag 10 juli 2010

Tillbaka i Gräddö imorgon Räfsnäsdagen

Gunnel fyllde år igår så jag satte mig och gjorde ett turkos/blå/vitt halsband...
Det visade sig att hon hade satt på sig en tröja i exakt de färger jag gjorde halsbandet i...vilken lyckoträff---






Camilla följde med oss upp i torsdags och Jeanette kom upp igår.
Vi satt och räknade vikväktarpoints...jag är inte sådär slavisk när det gäller VV...
Har inte ens gått på inväging eller ngt sådant...räknar inga points utan försöker bara tänka sunt om vad som gäller.
Ringer Jeanette om det är något jag är osäker på...

Igår kväll fuskade vi lite.Satt nere vid stranden i solnedgången med barnen, Tommy och Helena...(Rasmus har sovit här 2 nätter)
Drack lite jordgubbsbubbel i myggmolnen...det var hysteriskt mycket mygg...aldrig varit med om något liknande, så idag är man lite "knölpåkig" här och där.

Nu ska jag kolla vilken tid Räfsnäs Räddningdag börjar för det står på schemat just nu.

Inga kommentarer: